Zaloguj



BON TURYSTYCZNY

Co to jest Polski Bon Turystyczny?

Bon jest wsparciem dla polskich rodzin w okresie osłabienia gospodarki wywołanej przez pandemię COVID-19. Za pomocą bonu można dokonać płatności za usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne realizowane przez zgłoszonego do programu przedsiębiorcę turystycznego lub organizację pożytku publicznego na terenie Polski.

Dla kogo?

Z bonu mogą skorzystać rodziny z co najmniej jednym dzieckiem, niezależnie od poziomu dochodów. Wsparcie takie wyniesie jednorazowo 500 zł na każde dziecko do 18 roku życia oraz 100 zł dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Jak działa?

Polski Bon Turystyczny jest elektroniczną formą dokumentu w formir 16-cyfrowego kodu. Za pomocą bonu możesz dokonać płatności za usługi hotelarskie w SCSK "Pół Ławy" do 31 marca 2022r. W liście podmiotów znajdziesz nas pod pozycją "Związek Lustracyjny Spółdzielni". Więcej informacji o Polskim Bonie Turystycznym na stronie www.bonturystyczny.polska.travel

Jak zrealizować płatność Bonem Turystycznym?

* Aktywuj bon na Platformie Usług Elektronicznych PUE ZUS

* Odbierz swój bon, który zostanie dla Ciebie przesłany w wiadomości e-mail lub SMS

* Dokonaj rezerwacji na stronie www.scsk.pl, telefonicznie lub mailowo zgodnie z warunkami obowiązującymi w obiekcie

* Podczas zameldowania poinformuj recepcjonistę o chęci skorzystania z bonu, a następnie podaj numer bonu oraz kwotę na jaką chcesz go wykorzystać. Potwierdź transakcję jednorazowym kodem sms wysłanym na Twój numer telefonu

Regulamin korzystania i realizacji Polskiego Bonu Turystycznego w SCSK "Pół Ławy"

§ Postanowienia ogólne

1. SCSK "Pół Ławy" honoruje płatności bonem, użyte do skorzystania z usług noclegowych zarezerwowanych przez Gościa drogą mailową, telefoniczną lub poprzez stronę obiektu www.scsk.pl

2. Bony nie będą honorowane w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez portale pośredniczące lub biura podróży.

3. Bonu nie można przekazać osobom trzecim.

§ Okres ważności i warunki realizacji

1. Ważność bonu upływa do dnia 30 WRZEŚNIA 2022r lub do momentu wykorzystania wszystkich środków do przypisanego konta.

2. Data ważności bonu oznacza dzień do którego musi nastąpić rezerwacja noclegu i opłacenia jej bonem. Termin realizacji usługi może być późniejszy niż data ważności bonu.

3. Brak możliwości wymiany bonu na gotówkę lub na inne środki płatnicze.

4. Przy rezerwacjach opiewających na większą kwotę niż kwota bonu, Gość zobowiązany jest do dopłaty różnicy gotówką lub kartą kredytową. Za uiszczoną dopłatę Gość może otrzymać fakturę. Taka informacja powinna być przekazana niezwłocznie recepcjoniście podczas realizacji płatności. Faktura za całość pobytu ( bon + dopłata ) może być wystawiona tylko na osobę fizyczną ( faktura imienna). Faktura za dopłatę do noclegu gotówką lub kartą może być wystawiona na firmę.

5. Pobyty na niższą niż wartość bonu kwotę są realizowane, a stan konta zostaje pomniejszony o wysokość zapłaty. Za pomocą bonu można płacić wielokrotnie, aż do wykorzystania pełnej przysługującej kwoty.

6. Informację o dostępnych środkach można uzyskać na indywidualnym profilu PUE ZUS.

§ Realizacja Polskiego Bonu Turystycznego

1. Właściciel bonu dokonać musi rezerwacji zgodnie z ofertą SCSK "Pół Ławy" bezpośrednio telefonicznie pod nr 81/ 886 81 10, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie www.scsk.pl

2. Podczas rezerwacji prosimy o zawarcie informacji o chęci skorzystania z bonu.

3. Wpłata zadatku odbywa się poprzez przelew, który Gość dokonać musi zgodnie z warunkami przesłanymi/przekazanymi przez recepcję podczas procesu rezerwacji.

4. Każda rezerwacja jest potwierdzana mailowo, gdzie przesyłane są wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji usług.

5. Zadatki na poczet rezerwacji są bezzwrotne.

6. Bonem można uregulować płatność za rezerwację w naszym ośrodku tylko i wyłącznie za pobyt w którym uczestniczy dziecko. W przypadku braku obecności dziecka, realizacja bonu nie będzie honorowana.

7. Płatność bonem realizowana jest przy zameldowaniu. Dopłata może być zapłacona w trakcie pobytu.

 

                                           W przypadku pytań odnośnie rezerwacji, prosimy o kontakt z recepcją

                                         pod nr telefonu 81/ 886 81 10; +48 451 077 302 lub mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

projektowanie stron www 2fm

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie.

Przechowywany jest w nich identyfikator Twojej sesji, dzięki czemu strona wie jakie treści ma Ci wyświetlić. Z plików cookie korzystają też różne skrypty w celach statystycznych, dzięki czemu możemy dopasować zawartość strony do oczekiwań użytkowników. Jeśli nie chcesz aby ta strona zapisywała pliki cookies na Twoim komputerze możesz je wyłączyć (może się to jednak wiązać z niemożliwością korzystania ze strony)